3 April

Heej

Ojoj va tiden går det är redan Torsdag helt sjukt, i morgon är det Fredag! En vecka går ju sjukt fort! I går jobbade jag till klockan 13 ungefär, hade planer på att åka ut och spela lite golf men det gick sådär kan man säga eftersom vädret var helt åt helvete.. eller nä så dåligt va det inte men det regna till och från.
Så jag åkte och klippte mig i stället.

På kvällen så satt jag och Lill Böck här hemma och tog några öl, sen gav vi oss ner på stan för att se Arsenal -Liverpool och Fenerbache - Chelsea, tillsammans med Stor Böck och Licari. Det var riktigt trevligt, men tyvärr förlorade Chelsea med 2-1 men det är nog lungt för dem vinner hemma sen.

Efter det så drog jag och Lill Böck hem till mig och tog några grogg sen gick vi ner till tågstationen och möte Yohanna hon hade missat sitt tåg så hon kom hem ungefär klockan 12 på natten.. vi fixade så att hon kom hem sen drog Lill Böck och jag till Vasa men där var det jävligt mycket skumma människor, bland annat en kille som höll på Liverpool som hade suttit inte i 2 år för att ha stulit en taxi.. jaja så kan det va!

Nu ska jag snart åka till Maxi och jobba.....
image103
Visst ser jag taggad ut!

Mvh Mr Odin!

Kommentarer
Postat av: Frida maxi

Världens bästa Markus :)..inget jobbig va :)

2008-04-04 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0