23 April

Heej

Igår såg vi Liverpool - Chelsea hemma hos mig, om ni undrar vilka vi var så kommer en kort beskrivning om vilka som var hemma hos Markus Odin Johansson den där kvällen den 22 April 2008


Hassel Stans riktiga stekare, alla andra kan säga att dem är det men ingen slår Hassel!


Lill Böck En riktigt pyjamas lirare och en hasslare har fler trådar ute än en syjunta!


Stor Böck Han är rolig den där Stor Böck... hahaha ett riktigt ariskt helvete och utan tvekan topp 150 snyggast i Eneby!


Där gav jag lite!

Matchen var riktigt bra, skönt att Chelsea fick in ett mål där i slutet.. eller fick in och fick in det var nog mer Liverpool som sköt sig själv i foten, men så är fotbollen ibland och jag tycker faktiskt att Chelsea någon gång kan få ha lite flyt och få med sig ett och annat domslut.


Jag och Lill Böck satt kvar lite efter matchen och körde fifa08 och fan jag kan verkligen inte vinna mot honom vad är det för fel? Han vinner varje gång.. blir så sur!


Jag somnade runt 0100, och vaknade klockan 8 kände mig riktigt utvilad faktiskt, jag låg och funderade en stund på om jag skulle springa till gymmet eller springa runt strömmen eller rent ut av springa milen. Det blev det sist nämnda, det gick faktiskt riktigt bra att springa även om det var lite tungt i början jag sprang på 53:47.

Det får väl vara godkänt, efter som det var första gången jag sprang milen i år.


Det var skönt att duscha efter det, tog ut mig som bara den riktigt värt.

Efter som jag är lite av en arbetsnarkoman så tänkte jag att jag skulle göra en prisundersökning, så här på min lediga dag. Jag åkte till Willys, Coop och City Gross och som vanligt är Maxi fortfarande biligast så det finns ingen anledning att handla någon annanstans än just där + att man får träffa mig och har man tur så kanske man blir lite stekt på köpet.


Lill Böck sa att han hade försökt ringa mig, men det tror jag inte på eftersom det är envägskommunikation vi håller på med, vilket betyder att det är bara jag som ringer honom. Han försökte skylla på att det inte fanns någon mottagning.. hallå det är 2008 och vi bor i Norrköping? Böckling?


Jaja nog om det, vi åkte och tog en glass i alla fall Elin och Yohanna hängde också på och sen kom faktiskt Erik på en lyssnande idé att vi skulle träffas på Maxi klockan 17:00 och köpa grill grejer och åka ut till någon sjö.


Sagt och gjort alla kom till Maxi klockan 1700 förutom Erik som valde att käka McDonald's istället.

Vi andra köpte en engångsgill och korv och sen bar det av ut mot Åby.
image125

Jag stod för grillningen!
image126

Elin stod för stekandet
image127
Sommar, sommar, sommar inte konstigt att sommaren är BÄST!
Försök göra samma grejer i -45 och i totalt mörker, de blir inte riktigt samma grej..
image128

Fick även med oss en utvecklingsstörd
image129

Stor Böck matade fåglarna.. hahaha
image130

Vad tycker du om Siwert Öholm? - Ja han är skön!

Skön? Nee Bögar gillar jag inte!  

image131
Och den här killen är nästa års Idol vinnare!

Tack för mig!

Nu ska jag se Barca - Man.U
Blev precis en straff till Man.U 
Jag tror ronaldo gör mål...
Ska se...
Vänta..
Domare blåser..
Viken start...
UTANFÖR!!!!!!!!!!
Nerver....... Vilket liv det är, det här får man inte missa för allt i världen!

Mvh Markus!

Kommentarer
Postat av: anna

hahha jag hittade dej till slut! hoppas att allt e bra..
kram anna

2008-04-25 @ 15:15:07
URL: http://lindberganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0