22 April

Heeej

Igår var det kneg som vanligt, när jag kom hem städade jag lite fort sen ringde Hurra.. han var tok taggade på att åka och bada i det fina vädret.. Jag var inte riktigt lika sugen men det kan vara värt att åka med
image118
Riktigt bra väder... ser ni bollen? Tack Erik!
image119
Det är fan nice med lite sommar, kan det få vara såhär resten av sommar? Tackar Tackar
Jag hade med mig golf klubborna, så jag stod och slog lite och det gick faktiskt hyfsat! Så jag besämmde mig för att dra med mig Sebbe Licari och gå ut och slå lite.
Så vi tog vårat pick o pack och drog hem ungefär i 200 km/h! Ajaj!

Årets första slag! 200 meter.... ta bort en nolla....

På vägen hem så stannade jag och handlade mjölk, jag betalade och gick ut.. de var bara det att mjölken stod kvar på disken, men som tur var kom den söta kassörskan ut med dem.. haha så jävla typiskt mig!

Ska snart dra till Maxi ikväll blir det Fotboll och Taco hemma hos mig!
Välkomna!

HÅKAN HELLSTRÖM!

Du säger att kärleken aldrig var till för dig
Att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen

Säger att den delar sig vid kinden och blir hel igen bakom dig
Och varje moln är trasigt
du räknar allt sorgligt natten lång
och hon du älskade en gång, och kanske älskade dig.
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
kanske allt egentligen.

Du säger; har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin & sprit
så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.

Och du undrar vem som kysser henne nu
Och du undrar vem, vem om inte du
O läpparna du kallar dina
det gör ont att veta men lika ont att undra

Du säger; har du tändstickor?


Mvh Zlatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0