20 April

Heej


Jaha.. ännu en helg har sprungit förbi.. tiden går alldeles för fort, man måste verkligen tänka på att man ska till vara på varje dag!


I Fredags var jag ju på hockey LHC - Hv71 och Hv vann Sm-guld och man får väl säga grattis men det kanske inte var helt välförtjänt, börjar faktiskt hålla på LHC mer och mer..

Efter hockey så körde Farsan mig och Ögge hem till Ögge. Han bor ju mitt i igenstans i en "by" som heter Rejmeyre eller hur det stavas!
image115

Vi satt vakna till ungefär klockan 03:00 jag var riktigt trött, hade ju jobbat från 9-22 på Torsdagen började klockan 6 på fredagen sen och jobbade till 18.. Så jag somnade i soffan efter en stund, vet inte hur jag hade tagit mig in i rummet där min otroligt mysiga tältsäng stod men jag vaknade i den runt 06:00 av att jag höll på att strypas av min skjorta.

Slet av mig den och somnade om vaknade runt klockan 10..


Sen började projektet att ta sig hem det höll jag på med i ungefär 6-7 timmar.. till slut kom det en buss.. Hade länge planer på att man kanske skulle lifta hem! Haha!


När jag kom hem så la jag mig i soffan o slö kollade på fotboll somnade även till en stund och blev bara mindre och mindre sugen på att kliva på alkoholen igen. Men det var ett samtal från en viss Sebbe Licari, han va mindre nöjd med att jag kanske skulle skita i att kröka, efter som jag allt som ofta är ett väldigt säkert kort när det gäller dricka öl!!


Men jag taggade till tog en dusch och en pizza och en bärs sen var man inne i matchen igen!

Det var fest hos Stor Böck, och den var riktigt kul kan jag säga väldigt mycket folk..

Tyvärr har jag väldigt dåliga minnen från kvällen men det var riktigt trevligt stundtals!

Blev tyvärr inget max, så de det fick bli McDonald's när jag och Böcka vaknade till liv här hemma..

Sjukt bra väder va det idag så vi har bara glidit omkring och stekt.. käkat glass osv. Var även en sväng på maxi och tittade till det.

image116

Hann även med lite lagad mat ute hos mina kära föräldrar


Efter det åkte jag till Stor Böck och kollade på Helsingborg - IFK med delar utav ligan..

image117

Det var även en viss Erik Hurtig som var där.. man kan säga som så att hjulet snurrar men hamstern är död.


Veckans värsting:


Jag åker i bilen, det dagliga samtalet från Erik Hurtig kommer, han frågar va jag gör, säger att jag ska ut till Morsan och Farsan och käka köttfärslimpa

Erik säger faaan va gott med sås och potatis?

Ja precis!

Och såna där orangea saker?

Menar du morrötter Erik?

Ja just de!


Mvh Markus  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0