14 April

Tjooo

Måndag, har väntat hela långa helgen!

I Fredags så var det hockey i Linköping, en sjukt spännande match men Hv71 vann med 4-3 efter sudden. Efter Matchen åkte vi hem igen, jag somnade på en gång och tur va nog det för jag skulle ju upp och jobba klockan 0600!


Jag var ganska trött när klockan ringde men det gick bra, brukar funka bara man kliver upp!

Lördagskvällen var det fest, jag slutade vid klockan 14,00 Tog en lunch med Yohanna, för hon var på maxi och sålde hårfärger. Efter det åkte jag hem och tro det eller ej men jag städade, jag har fått en hel del kritik för att jag städar så mycket och att jag bara käkar Köttfärssås o Spagetti så idag har jag låtit det vara lite skit i hörnorna! Och jag ska bara käka mackor idag!!! Haha!


Vi Krökade hos Stor Böck och ungefär vid klockan 0100 tog vi en taxi ner till krogen! Jag undrar alltid vem det är som styr upp taxi bilarna? Vem ringer beställer dem? Helt plötsligt börjar folk härja om att vi ska dra och så står det alltid några taxi bilar utanför! Mycket märkligt! Stor Böck är ju tunn så han hängde inte med ut, så det blev Jag, Lill Böck, Hurra, Hassel och Tirre o Empan!


Jag tyckte det var sjukt skoj på Otten men på söndagen, så bestämde vi oss för att vi ska gå till Palace nästa gång!


Denna veckan så ska vi även sluta upp med att vara sarkastiska och dryga mot varann, vi ska ha en så kallad snäll vecka!  

Det kommer nog Hurra bli glad för, för att det är ju han som får mest skit, men det är ju också han som gör mest skumma saker! Det är svårt att vara snäll mot honom på nått sett! Haha

Här är bakisligan! 

Ikväll blir det Hockey hemma hos mig Lill Böck o Kenta Bärs är redan på väg så dags att rusa!


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0