8 December

Hej!

Igår när jag kom hem från Maxi, satte jag mig i soffan med en öl och en halv flaska whiskey och satte på en skiva med Bruce Springsteen på ganska hög volym. När jag nästan hade tömt hela flaskan gick jag på Jägermaster och en grogg... Sen ringde jag till Lill Böck och frågade vad han skulle göra! Han skulle dra till Tobbe så jag hängde på. Som tur va kunde Sebbe Licari köra oss efter som det regnade som fan.


När vi kom till Tobbe fortsatte jag på den inslagna vägen när det gäller alkoholen!

Det var tråkigt hos Tobbe, Erica och Stor Böck bråkade och jag och lill Böck satt och snackade om våra släckningar!


Jag och lill Böck och Yohanna bestämde oss för att dra på efterfest hemma hos mig, när vi kom hem till mig fixade jag lite Jäger och glögg riktigt trevligt! Vi satte oss i soffan alla tre och såg på tv, efter lite mindre än 20 sekunder somnade Yohanna i soffan! Så jag och Böck började spela Xbox 360 NHL 08, vi körde en turnering men vi kom trea tror jag, har lite luckor där mot slutet. Vi tömde Jägermaster också sen var det dags att sova. Alla tre somnade i min stora säng, det var sjukt skönt att det var lite trångt i sängen för en gångskull. Runt klockan 7 ringde Böcks alarm på mobilen, då skulle han åka och jobba. När han vaknade till liv så for han runt lite, va på muggen i typ 20 minuter (tror han somnade) haha! Hans alarm fort satte att ringa - Åhh vita hästen... sjukt skönt att vakna till den låten!


Jag somnade om rätt så fort, sen vaknade jag typ runt klockan 10 och då satte helvetet i gång kan man säga. Jag började Spy en gång, blev två, två blev fyra och fyra blev åtta jag höll på att spy i omgångar till runt klockan 17:00 och slut siffran blev nio.

Runt klockan 18 ringde jag Skånebeck och sa att jag inte klarar av att ta mig till Katrineholm idag, sjukt synd efter som han åker till Alperna i 4 månader på tisdag. Men jag kan inte supa idag med.


Runt klockan 19.00 tog jag bilen till Mc Donalds och köpte:

1 Mellan Cola

1 Lite Kaffe

1 Big Mac

2 Cheeseburgare

1 Muffins

2 Pomme

1 Mcflurry med daim

1 Dipsås


Klart värt!   


Nu sitter jag I soffan och ser på tv, tror jag kommer somna snart!


Mvh Macke!


Kommentarer
Postat av: Z

hahahahaha, vilding.

2007-12-09 @ 14:38:29
URL: http://tigerbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0