26 December

Hej

Julen är tyvärr överskattad, måste tyvärr meddela detta. Jag är ledsen men så är det. I år friade jag tillsammans med min Mor och Far ute i Svärtinge, det var trevligt fast jag sov ganska så mycket kan man säga. Somnade lagom efter Kalles sen väckte morsan mig och sa att vi skulle äta, så då gick jag upp och käkade julmat. Efter det så blev jag trött igen och la mig på soffan, somnade igen och vakande vid halv 9 då skulle vi dricka kaffe efter det gick jag och la mig i sängen! Inte så konstigt att jag var trött har jobbat ca: 70 timmar julveckan så dem hade överseende!


Juldagen var det dags att åka till Maxi som vanligt, men där blev jag inte så långvarig kom hem igen ungefär klockan 16.00

När jag kom hem duschade jag och tog några öl, efter en stund kom Jeppsson, vi satt och små snackade och lyssnade på musik.

Vi drog till Pelle där det var skiva! Meningen va att vi skulle gå ut tidigt, men vi klockan 11 så ringde jag runt till några polare och alla va eniga det är jävligt mycket folk och sjuka köer. Så vi stannade kvar hos Pelle.

Ungefär vid klockan 01.00 ville Jeppsson gå till Stopet, men jag pallade inte så jag drog hem och sov istället.


Dagen efter... Jag ringde Davve och då skulle han och Krokarm till stan och fixa lite grejor så jag bestämde mig för att häng med.

Vi käkade Thai mat och sen åkte vi hem till mig och så på film, en film som Ibbe är gillar.. Hostel fy fan! Äcklig va den! Efter den såg vi vänner för livet med Adam Sandler den var riktigt bra!


I morgon ska jag jobba, börjar halv 7, gud va trevligt!



Ibbes citat: En del har det, andra har det inte, vi har det inte!



Mvh Macke  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0