22 December

Hej!


Har inte skrivet på ett tag har knegat jävligt mycket, det är ju jul och skit på gång. Så det finns att göra på Maxi, kan man säga.

I Onsdags när jag skulle åka hem från Maxi så tävlade jag med en annan Audi A4 fast den hade bara 1,8 liters motor. Vi körde från rondellen vid Willy´s på Maxirakan mot Åby, låg i ungefär 140 - 150 Km/h båda två, sen lackar jag och dra på fullt, drar om i 200 blås och få se att det är en tjej som kör! Haha! Vem gav henne körkort?


I Fredags jobbade jag till 20.00 och hade styrt upp en förskiva hemma hos mig även om jag inte vad så sugen, vet inte riktigt hur det gick till.

Innan jag drog från Maxi skulle jag ta ut pengar för jag har bättre koll på kontanter, om man ska dra ut på krogen. Så jag står vid automaten och sätter i kortet slår koden och tar ut 1000 kr samtidigt som jag gör det så ringer Farsan, jag svarar och tar mitt kort igen och stoppar ner det i plånboken och går därifrån, det var ju bara det att pengarna... dom var ju kvar i automaten men det kom ju inte jag på förens jag kom hem.. Fan va tungt! en lök borta, så jävla klantigt! Typiskt en Macke grej!


Men men man lever bara en gång inget att hänga läpp för!


Jag och Jeppsson kom hem till mig ungefär vid klockan halv nio. jag duschade och fixade till mig och tog två snabba öl. Efter en stund kom Benny, Lill Böck, Stor Böck, Hurra, och Hassel. Vi tog några pilsner och efter ett tag kom det lite mer skit.. (som Jeppsson hade sagt)


Ungefär vid 12 tiden styrde vi upp 2 taxibilar som körde oss till Otten, där var det världens jävla kö, men alla testade vipkön och alla kom in. Helt otroligt!

Vi röjde lite inne på dans golvet och tog några stänkare till, sen söp Jeppsson bort sitt bankomat kort och var tvungen att dra hem och spärra kort och skit. Så Pappa Macke fixade Taxi till Farfar så han kunde komma hem!


Men jag och Lill Böck stannade en stund till, sen drog vi till max och käkade, alltid lika värt!

Sen drog vi hem till mig, som vanligt kan man säga och somnade på en gång.


Klockan ringde 09.00 då skulle jag upp för jag började jobba vid 10.00 det var riktigt tungt, hade gärna legat kvar i sängen, Men som tur var skulle Böck också upp och jobba så vi kom upp efter en stund.

Det gick rätt bra att jobba ändå, var ju inte så bakfull som jag kan bli om man säger så.

Kom hem från maxi för ungefär två timmar sen är jävligt trött ska sova nu för jag börjar jobba i morgon igen 0600


PS.

Här är Jeppsson rakningssystem för hur full man är:

Rank 1 - Helt vanligt

Rank 2 - Fortfarande lugnt

Rank 3 - Känner ytters lite

Rank 4 - Börjar bli fest sugen

Rank 5 - Några öl till så är vi riktigt på G

Rank 6 - Nu är det riktigt bra

Rank 7 - Bästa, Inte en öl till för då trillar man dit

Rank 8 - Man tappar kontrollen

Rank 9 - Är helt bort, kan inte kontrollera sig

Rank 10 - Vaknar upp på sjukhus med slangar överallt

Rank 11 - Död, man är slut som artist helt enkelt  


Mvh Macke!

  


Kommentarer
Postat av: Ibra , din husgud i etern

Observera att det är lika många steg att gå i rankningsystemet(3) från att vara helt vanlig till att känna sig festsugen, som att gå från att man tappar kontrollen till att man är död. I början av kvällen kan man altså avancera friskt framåt i rankningen, utan någon större skillnad, men man bör lugna ner sig ju längre dagen lider mot sitt slut, för att undvika ond bråd död. Systemet har både fördelar och brister men bör fungera riktigt bra.
Jag skulle även vilja avsluta min allt för långa kommentar med att berätta en liten historia. Den vänder sig främst till personer med dålig ölsmak och jag hoppas de kommer ta till sig det jag sagt och begrunda.

- Vad är det för liket mellan budweisser, corona och att färdas i kajak.?

Sv: - You are dam near water.

2007-12-23 @ 10:39:59
URL: http://markusodin.blogg.se/kommentarsfaltet
Postat av: 08:an =)

Du skulle ju skriva om mig sa du ju :P
Puss på dig

2007-12-23 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0