18 December

Hej!

Idag har jag torkat golven, bäddat rent och tvättat! Helt duktig! Men sen har vi det här med maten? Ska det bli mackor ikväll? Hade tänkt göra taco, men hur kul är det att äta själv på en skala mellan 0 och 2000? Jo svaret är 0! Snart sätter jag upp en bild på nån mitt i mot mig när jag äter! Haha!
Annars så flyter allting på! Är lite osocial denna veckan men det är för att på Maxi där finns det och göra ojojoj Leveransen som kom idag hade ett världe på över en miljon svenska kronor, haha!
Bananer och äpplen för 1 000 000 kr? Helt sjukt!
Och i morgon kommer det ett lass till, jaha det är ett evighets arbete?
Börjar sex i morgon som vanligt, alltid lika härligt.
Ska träna lite nu hade jag tänkt mig vill ju inte bli en säck!
ikväll möter Hv - Brynäs också värt! Måste fixa Canalplus!
Hur gör man det? Nån som vet? Jag bor i ett comhem hus? Måste man ha boxer? Frågerna tar aldrig slut! Snälla hjälp mig!

Mvh Macke

Ps. För mycket månad kvar, i slutet av pengarna Ds.

Kommentarer
Postat av: Z

pengarna räcker fan ta mig aldrig till...

2007-12-19 @ 10:01:12
URL: http://tigerbulle.blogg.se
Postat av: KIm

Haha du får väl käka tacos med nån ;) haha

2007-12-22 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0