16 December

Hej


Igår blev det inte helt som jag hade tänkt mig kan man säga, jag hade bestämt mig för att dra till Jeppsson vid klockan 19.00, men så loggade Yohanna in på msn och jag frågade vad hon skulle göra. Hon skulle plugga sa hon, men hon var inte svår övertalad att komma till mig och ta några kalla! Haha!

Efter en timme hos mig gick vi på Tequila och 3 olika sorters juice, kom ganska snart på att apelsin juice funkar bäst!  


Sen skulle vi ta oss till Jeppsson, det var ju en resa i säg, vi tog 3:an till resecentrum och 117 till biblioteket och 2:an till Centralbadet, väl där började vi gå åt fel håll!

Men vi kom fram till slut haha!


Jeppsson bjud på glögg och Ouzo det är ju en jävligt härlig bladning! Haha!

Sen fick vi skjuts ner till Stopet av alla ställen, men det var trevligt.

Runt klockan 12 beställde pappa Macke in 5 Tequila! Jeppsson körde självmordet som han kallar det, krama ur Citronen i ögat, ta saltet i näsan och sen hela tequilan!

Efter det sa han - Macke Macke pappa är en riktig krökare! Haha så skön!

Kvällen slutade vid 3 tiden, somnade som en död gris i min säng


Meeeeeeen!

Klockan ringde vid 10:00 och jag hade typ glömt bort att jag skulle upp och jobba, jag gick upp ur sängen kändes som någon slog med en spade i bakhuvudet.

Jag hoppade in i duschen och ringde Tommy och frågade om han hade lust att hämta mig, inget bra att sätta sig bakom ratten kände jag

Men det gick bra att jobba som tur var.


Senare på kvällen var jag hemma hos Frank´s och tittade på Arsenal - Chelsea


Sammanfattning

Ett bakfullt Chelsea föll mot Arsenal

Chelsea var alldeles för svaga offensivt för att kunna hota Arsenal idag. Som jag ser det är det två spelartyper vi sakade svårt idag, en riktig targetplayer i anfallet och en playmaker i det centrala mittfältet. Lampard var osynlig idag och Shevchenko visade samma form som han gjort sedan han kom till Chelsea. Mitt tålamod med honom är definitivt över.

Chelsea tappar mot toppduon Manchester United och Arsenal och har så som laget ser ut just nu inget i toppstriden att hämta. Med afrikanska mästerskapet i antågande är den offensiva bristen akut. Med nu även Terry på skadelistan ska vi vara glada om vi kommer att klara en tredjeplats i vår. Arsenal vinner på ett misstag, så som det ofta ser ut i sådana här täta matcher. Deras bäste spelare idag var enligt mig Almunia som var helt felfri idag till skillnad mot kollegan i Chelsea.



Veckans värsting måste ändå vara:

Jeppsson vaknade med kläderna på i sin säng och på fel håll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0