10 December

Hej!


Har precis avnjutit en otroligt väl lagad och väl smakande måltid med köttfärssås och spagetti

à Markus Odin Johansson haha!

Ska snart dra mig ner till gymmet med Sebbe och efter det kommer jag nog inte göra många knop, vi ska köra bröst idag! Brukar bli väldigt hårt, kan sitta i 3-4 dagar efteråt.

I morgon blir det Maxi igen i ungefär 10 timmar!

Så är livet!


Ha det bra alla!


Mvh Macke


Jag frågade vilken dag
vilken dag det är idag
och hon svarade Jag vet inte
Jag vet inte vilken dag det är idag

så Jag frågade vilken månad
vilken månad vi har nu
men hon svarde Jag vet inte
Jag vet inte vilken månad vi har nu

i Marias ögon finns en värld
inget är förbjudet där
Jag lämnar allting om hon säger
när hon kommer


så Jag frågade vilken årstid
vilken årstid vi har nu
och hon svarade det är sommar
det är sommar vi har nu

i Marias ögon finns en värld
inget är förbjudet där
Jag lämnar allting om hon säger när
när hon kommer (x4)

när Jag visade henne snön
när Jag visade henne snön
då sa hon att sommaren är svår
sommaren är svår i år

i Marias ögon finns en värld
inget är förbjudet där
Jag lämnar allting om hon säger när
om hon kommer (x5)


Kommentarer
Postat av: Franka

Får se hur det blir, men vi får höras av!

2007-12-11 @ 05:26:52
URL: http://Franka,blogg,se
Postat av: Leffe Den grove

Din sjuka fan :D
jo just de glöm inte att vi
ska göra vår film när vi träffas
:D om du minns de vi snackade om på MSN
LOL ska spela lite skinnflöjt nu
CYAA

2007-12-11 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0