21 Mars

Va fan i helvete är det som händer? Kan inte Chelsea spela fotboll längre?? Nu ser jag inte någon som helst anledning till varför jag inte ska gå raka vägen ner i källaren och skjuta huvudet av mig!!!!  JÄVLA!!! Nu är det hörna…. Kom igen!!! RÄDDNING! NY HÖRNA! FAN! Två minuter kvar… In med boll nu!! Nej det vill sig inte… jag fattar ingenting! Inkast…. Men va hjälper de? FRISPARK till Blackburn??? Nu tar han ut ANELKA som har varit bäst på plan? Övertiden är 4 minuter, 4 ganska viktigt minuter, detta kan av göra allt…STRAFF???? Nee… domaren är blind kul…. Får vi någon hörna eller?? 2 minuter kvar.. 1-1 står det! Kom igen nu! Ett mål skulle betyda så sjukt mycket…. Terry nickar 13 meter över…  Nee det här kommer inte att gå, det är bra att gratulera United till liga guldet… fan också! Satans helvete jävlar!


Kommentarer
Postat av: en som vet

Någon som är bitter???

2010-03-21 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0