8 December

Heeej

 

Det var inte igår jag bloggade..

Men jag tänkte försöka ta tag i det nu igen när jag ska ut och resa i tre månader.

Julen närmar sig med stormsteg och det är jätte mycket snö utanför mitt fönster. Jag har inte fått upp ett enda julpynt här hemma, jo en julstjärna är det någon som har lyckats ställa upp i mitt fönster. Känns helt galet att jag om en månad inte är hemma längre, men nog om mig. Tänkte ta tillfället i akt och berätta om en tävling som avslutades förra veckan, nämligen världens mest osocialaste människa!

 

Motiveringen är enligt följande: Med imponerade envishet undvika att svara på sms i så lång utsträckning som möjligt. Det har varit HELT omöjligt att få tag på Dennis på Söndagarna. Han har under ett helt år inte startat en enda smskonversation och bara svarat dom inkommande smsen med högst tre ord. Det är en ära för mig att ge detta pris till DENNIS BOMAN!

 

Motiveringen för tvåan: Erik Hurtig har ibland varit så osocial som man har börjat leta i tidningen efter hans dödsannons. Han har på ett pricksäkert sätt lyckats slingra sig undan nästa hela årets fester med klockrena ursäkter som: Vi ska fira Tessan kusins man, han hade namnsdag förra veckan. Grattis Erik!

 

Motiveringen för trean: Christoffer Bäckmark har gjort allt i sin makt för att inte vara beroende av någon i sin kompiskrets han har skaffat viasat paketet så han slipper åka iväg för att se på fotboll, han har nästintill slutat dricka alkohol och delar inte längre det intresset med övriga gossar i ligan. Han är på god väg att bygga upp ett eget lite Zoo där hemma så han ska slippa åka till Kolmården på sommaren. Grattis Böcka      

 

Det var allt!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Ögge

Hejsan Macke!

Jag tror vinnaren är mycke närmare än du tror , det ärju du som ska åka till andra sidan jorden.

Det är ju knappast att göra sig anträffbar.

Må Gott

2010-12-11 @ 21:36:55
URL: http://orjanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0