15 September


Heeej

Är helgen redan slut? - Ja det är den... I fredags jobbade jag som sagt 10-22 så det
blev inte så mycket annat än att slänga sig i sängen och sova när man kom hem. Lördag
och söndag jobbade jag också, så helgen va ganska så chill, men jag kunde inte riktigt hålla
mig borta från alkoholen så i Lördags var jag på en kräftskiva, men jag tog det ganska så
lugnt, man har ju ett jobb att sköta.. sen fanns det andra på festen som skötte drickandet
alldeles utmärkt.

Ja sen var det måndag igen då blev det kneg och sen spelade jag, Böcka, Anton och Hassel badminton
och tro det eller ej men jag och Böcka åkte på stryk men vi har en match till i veckan.. och
den lär vi vinna!!!

Idag har jag varit "ledig" bara att jag var tvungen att stiga upp klockan 0530 för att det
var brandövning på ica maxi. Men efter det styrde jag upp en kanon frukost och sov en stund. Sen blev det
gymmet, och efter det har jag pluggat BLU och i kväll blir det fotboll hemma hos Boman...

Mvh Macke

Citat: Så nu är man uppe i smöret vettu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0