22 Mars

Heeej


Då var det Söndag igen, och dags för lite "bakis" bloggning

Helgen har varit riktigt bra, i Fredags åkte jag hem efter 13 timmar på maxi, och satt mig i soffan med en stor whiskey och en öl och somnade till Sveriges bästa teveprogram Så ska det låta! Jag vaknade upp klockan 10 på Lördagsmorgonen och då fick jag det mindre roliga beskedet att jag var tvungen att åka och knega lite eftersom Henke va förkyld så de var bara att ta på sig arbetskläderna för 13:de dagen i rad. Men jag behövde inte jobba så länge så det var lugnt. Jag, Boman och Hassel styrde upp en brunch här hemma hos mig efter det, med ägg, bacon och lite isterband.


Sen var det dags att åka till Hurra där det skulle badas bastu och konsumeras alkoholrelaterade drycker. Men Bastun blev lite av en flopp eftersom en vis Erik Hurtig hade lyckats med koststycket att inte få igång bastun. Men de gick bra ändå. Vi hade lika trevligt för de.


Festen löpte på i ett rasande tempo och vi drog ut till Palace ungefär klockan 23:33 där det som vanligt va livat värre.


Söndag blev det pizza och lite tvspel, sen var jag, Böcka, Morsan och Farsan på handbollen som Sverige vann ganska så enkelt. Nu sitter jag här och kollar på Beck och ska snart sova..

  

Varning! Känsliga läsare varnas!!!

Detta är en konversation mellan tre unga grabbar någonstans i Norrköping

  

Anonym1 och Anonym2 kommer hem till Anonym3, Var på Anonym3 säger att här lukar det som ett inrökthorhus. Det går en stund och sen frågar Anonym2 om Anonym3 har några nya porrfilmer, och då svar Anonym3, nej jag har ju datan.


Mvh Markus  


Kommentarer
Postat av: fredde

kan det vara erik som var anonym 3?

2009-03-22 @ 22:41:14
Postat av: ...

Kom upp till sthlm då sexy!

2009-03-23 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0