8 Februari

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Nu är vi hemma igen, och allt gick bra. Jag skulle kunna sammanfatta kryssningen med ett ända ord och de skulle vara skratt, för såhär mycket som jag har skrattat den här helgen de har jag nog aldrig gjort. För dra ända in i fan va roligt vi har haft.

Vi började redan klockan 15,00 då var det "båtbuss" till Stockholm.


Väl framme i Stockholm så var det dags att kliva ombord, och jag kan säga såhär att tydligen lider jag av båt-skräck för jag ärligt talat rädd när jag skulle gå ombord. Men de avtog i takt med att alkoholen till tog.

Vi gick till tax free´n och började bunkra upp lite gudadryck. Vi hade ju lottat vilka som vi skulle bo med och bestämde att "förfesten" skulle vara i grisarnas hytt.


Inne i hytten så gjorde vi de man kan göra när man är sex manliga själar ute på stora blå...

Vi spelade kort och böghånglade lite.


Men helt plötsligt så knackade det på dörren och då kom det tre tjejer som var från Stockholm.. som ville vara med och böghångla lite.


Riktigt hur kvällen förlöpte vet jag inte riktigt men vi var i alla fall i en bar där Kråkan gjorde självmordet, Böcka gick omkring och ljög om att han var hockeyspelare, Hurra blev hotade med en stol mot huvudet, Stor Böck va stupfull och Boman satt och limmade på diverse brudar som gled förbi.

Och va jag gjorde de står i stjärnorna men jag tror jag dansade och drack X antal alkoholrelaterade drycker.


Kvällen gick ganska så fort helt plötsligt så var det dags att försöka hitta tillbaka till sin såkallade "lägenhet" jag somnade som ett litet barn i hytten, men blev till mig stora förskräck väckt av att hurra kommer in i hytten och säger att han ska sova här...

Han börjar styra och fara omkring i hytten, öppnar dörren precis när kapten vrålar ut i högtalarna att vi ska lägga till på Åland.

Jag känner hur det börjar koka i mig skriker åt Hurra att han ska stänga dörren, lägga sig ner och bara vara tyst, vad på Hurra svarar citat: - Vadå då?


På morgonen mådde vi precis som vi förtjänade, jag glider förbi en av hytterna då sitter Boman och Böcka och dricker igen, klockan är ungefär 10 på morgonen, jag kommer in och säger jag mår fan lite dåligt!!

Och får ett rungade svar från båda två: MEN DRICK! Haha


När vi väl hade blivit "människor" igen så gick jag och Böcka till tax free´n och köpte lite några plattor öl för de va ganska så billigt. Plattorna satt på en vagn och de kan har varit om möjligt världens sämsta uppfinning.


När vi kom till Norrköping igen så gick vi raka vägen till max och käkade där summerade även resan och förlängde våra liv med ungefär 50 år.

Vi bestämde oss att dra på en förfest, vi tyckte att de va lika bara att fortsätta på den inslagna vägen. Förfesten var i Klockaretorpet och man kan säga såhär att dom spelade musik för hela Sverige. För jävlar i havet så högt de va. De va högre musik där än när rockband spelar.


Kvällen avslutades som så många gånger förr på Palace..


Vi bara tacka dom här gossarna för en underbart rolig helg, de va inte sista gången jag gjorde något sånt här med dom kan jag säga.


Mvh Macke    


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha! ooh erik! let's be friends!

2009-02-08 @ 18:52:47
URL: http://helny.blogg.se/
Postat av: Maria

Eriks knä ser fuckat ut!

2009-02-22 @ 15:44:04
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0