5 April

Det rullar på...


Jaha då va det Söndag igen. Söndagen är en lång startsträcka för veckan som ska komma.. Och nu när kvällen kommer så är ångesten påtaglig, man har 2000 olika tankar som strömmar igenom skallen...


Men innersinne så vet man att denna veckan kommer förmodligen sluta lyckligt precis som förra veckan gjorde. Men just nu längtar jag bara efter känsla man får i kroppen när det blir fredagseftermiddag. Men det är 5 härliga arbetsdagar tills dess.


Hur ser veckan ut då?


Jo i morgon är det kneg och jägarkurs.. Tisdag och Onsdag är det fotboll, Torsdag är det kneg hela långa dan och på Fredag är det inflyttningsfest hos Fam. Licari. Och till lika Bentah Bit´s födelsedag. Och dess utom är det "långfredagen" i en sagobok står det att det var denna dagen för en himla massa år sen en snubbe blev uppspikad på ett kors, och att han hade blivit förråd av Judas... men jag vet inte...  

  

Det är därför det finns så mycket bomber i världen, så man kan spränga jorden sju gånger om...

Nu är det snart dags för mig att dra mig in i sängen ska bara lyssna på en riktigt bra låt...







Mvh Macke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0