24 September

Heej


Jahaja, igår jobbade jag som vanligt kom ifrån jobbet lite innan klockan 18, då åkte jag hem och duschade och fixade till mig. Sen bar det av till Sofi för hon fyllde nämligen 21 år och det är tydligen värt att fira att man blir äldre, när man redan har ångest för att bli äldre...

Men Grattis! Grattis!


Idag har jag varit "ledig" var på maxi lite ändå o styrde till de, sen var jag på City Gross och gjorde en prisundersökning!


Efter det var jag och farsan och fixade lite alkohol till helgen, jag var även och styrde till den där bucklan jag råkat få i min bil!


Nu till dagens höjd punkt!

Jag var nämligen och körde badminton, och jag dominerade fullständigt! Lite tråkigt att de var så dåligt motstånd vill inte nämna några namn men Sebastian Berg, Johan Hasselgren och Hendrik Bäckmark.. ni borde skämmas!      

  

Nu är det dags för duschen, i morgon blir det kneg, de är LÖN i morgon också de är riktigt bra med tanke på att jag har minus 163 kronor på mitt konto! Men som tur är kommer min sex siffriga lön i morgon!


Mvh Markus "racket" Johansson!


Kommentarer
Postat av: Elin

vem bryr sig?

2008-09-25 @ 10:51:20
Postat av: Anonym

Käft Elin... du behöver inte läsa

2008-09-25 @ 21:33:07
Postat av: HMK Zebastian

Du får ju inte glömma att det va jag som vann sudden-death-bollen! Så jag var egentligen bäst!

2008-09-26 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0