25 Maj

Heeej

Först o främst vill jag påminna alla om att det fortfarande är sorg i Markus fotbollshjärta! Även om det känns lite bättre nu så är det här något jag aldrig kommer att glömma!

image154
We Love You Chelsea We DO!


När man jobbar helg så går tiden sjukt snabbt, säger bara "poff"sen är det Söndag! Ganska värt att jobba faktiskt, man gör inte av med några pengar plus att man inte super bort nåfra hjärnceller.

Men Lill Böck o grabbarna va ute i Lördags och på dem lät det som man hade missat något tyvärr, och nästa helg så är jag i Småland, så nu tar det ett tag innan man får gå ut på krogen och dominera!


I fredags så slutade jag klockan åtta, sen åkte jag hem och såg på film med Anna riktigt värt! Bara det att jag skulle upp klockan 6 dagen efter, och de va inte helt lätt kan jag lova för fan va trött jag va, och tröttheten satt i hela dagen jag blev aldrig riktigt pigg, så idag har jag fått jobba som ett litet svin efter som jag va lite slö Lördags.


Lördagskvällen tillbringade jag ute hos mina kära föräldrar, de blev lite grill och några stänkare med Farsan. Somnade runt 12 och höll på att försova mig i morse för jag hade tydligen lyckas trycka bort alarmet i sömnen, men jag är ju van att gå upp tidigt så jag kom upp i alla fall.


Efter jobbet, så va Jag, Elin, Lill Böck o Hassel ute och gick en sväng!
image155
Efter det köpte jag en pizza och åkte hem! Käkade upp den på typ 10 minuter och nu sitter jag är och ska snart sova i min extremt väl bäddade säng!


I morgon blir det kneg sen ska jag försöka hinna klippa mig, och köpa några nya trasor till garderoben.


Nu måste jag hänga tvätt!


Med vänliga hälsningar från:

Världens bästa Markus Odin Johansson  


Kommentarer
Postat av: a

extremt välbäddad säng:D haha

2008-05-25 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0