6 Februari

Hej

Jaha, då har man varit borta ett par dagar.. och det första som händer är att Lill Böck hamnar på sjukhus! Intebra!
Så där får du inte hålla på! Men som tur va det inget större fel på honom!

Men jag har varit i småland ett par dagar riktigt skönt, att komma bort ett tag, men borta bra hemma bäst heter det!
image24
Ekström och Farsan lagom på lyset i Lördags!
image25
Farsans och min favortileksak! haha!
image26
Farsan med motorsågen




Idag bytte jag och Kenta bli med varann! Haha! Vi ska inte byta tillbaka föräns nästa vecka, En Audi A4 3,0 mot en Audi A3 1,6 FSI tror Kenta kommer bli lite kåt på min 3,0:a tror jag allt!
Ikväll var vi hemma hos mig och kollade på fotboll hemma hos mig Jag, Lill Böck, Benta och Sebbe! Men Sverige var för dåliga för oss så vi körde lite NHL 08 istället!

Dags att sova!
Mvh Markus "MellanBöck" Odin Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0