14 December

Heeej


Helgen har varit helt underbar! Sjukt roligt har jag haft. I frdags så slutade jag jobbet klockan 18,00 sen kom min kära lumpa polare August Skånbeck på besök, vi tog några öl och snackade lite sen skulle han på "dejt" så då byttes sällskapet ut mot Sebbe och Sillen. Vi käkade pizza och kollade på den nya Batman filmen.


Lördagsmorgonen vaknade jag upp och va inte bakis de är ju så himla skönt jag åkte till maxi och lämnade in spel och köpte några öl och en whisky på bolaget.

Mina kära föräldrar kom också hem från syd Afrika så Anneli hämtade på flygplatsen så vi åkte ut till Svärtinge och fikade lite.


Efter det så var det dags att hälla upp, jag och Boman satt här hemma och kollade på fotbollen. Sen blev klockan 19 och då var det hög tid att bege sig till Anton för där var det fest. Och jag hade sanslöst roligt det var en riktigt rolig fest.

Efter det så drog jag till Palace där väntade dem andra gossarna, och skapligt mottagande jag fick kändes som att vi hade varit ifrån varann i typ ett halv år. Men det var ju bara några timmar sen vi sist sågs haha!


Alla blev mer eller mindre överförfriskade om man säger så. Men det var en helt sjukt rolig kväll jag var på ett strålande humör denna helgen kommer jag leva på länge känner jag.

Jag vaknade upp jämte Erik i sängen... alltid lika härligt! Det första han kläcker ut sig var:

  

Erik: Macke?

Macke: Ja?

Erik: Fick inte du.....inatt?

Macke: Haha nee jag har ju sovit jämte dig hela natten!

Erik: Ja?   

  

Ute på soffan hittade även Boman. Vi lirade lite tvspel sen bar det av till äggskallebyn (finspång) där Boman skulle köpa några vidriga ormar.

Jag kom precis hem från Mor o Far efter en riktigt god middag.. Hemlagad mat är ju riktigt gott.


Tack för en kanon helg!

Jag Älskar er!


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Kråk

du glömde nämna nått om nån spya på vägen med... lite svagt av dig att spy på bakfyllan :P

2008-12-15 @ 01:39:52
Postat av: .

lite dålig uppdatering här tror jag...

2008-12-17 @ 21:25:17
Postat av: Anonym

för GRATIS presentkort på gina tricot eller h&m! just nu kan du även vinna ett presentkort värt 150 kr FRAM TILL JUL ! :D

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789

2008-12-17 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0