17 Augusti

ÄNTLIGEN!


Äntligen är Premier League igång igen! Så himla skönt! Chelsea hade Portsmouth hemma, och vann ganska enkelt med 4-0! Skönt med en bra start!


I Övrigt så har helgen bestått av en enda sak.. Öl och Brännvin tänker ni? Nee jag har jobbat hela helgen! I Fredagskväll så dog jag i soffan och i Lördags så var jag ute hos Mor o Far och käkade lite! Fick även en ganska stadig whiskey av farsan! Så jag fick ligga kvar där ute.. men de va de värt!


Nu har jag sett fotbollen och det är skönt o ha allt jobb bakom sig! Ser fram i mot nästa helg, då är det kräftskiva och grejer!

  

En rolig historia kanske?

De sitter två bullar i en ugn, den ena säger: Dra åt fan va varmt de är! Den andra svarar: SKIT! En bulle som kan snacka!     

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0