7 Januari

Tjaa


Nu har jag plockat lite i min lya, håller på att tvätta. Ska snart ge mig ner på stan ska bara åka förbi maxi och slänga lite brukar och skit från nyår. Sen ska jag köpa en ny mobil det ska bli riktigt roligt. Ska även köpa en ny dammsugare. Och den gamla är ju inte riktigt min så jag vet inte vad jag ska gör med den.. men om dess rättmäktiga ägare vill ha den så vet du vart den finns.


Nu är det dags för duschen!

  

Out of my life, out of my mind

Out of the tears we can't deny

We need to swallow all our pride

And leave this mess behind

Out of my head, out of my bed

Out of the dreams we had, they 're bad

Tell them it 's me who made you sad

Tell them the fairytale gone bad


Another night and I bleed

They all make mistakes and so did we

But we did something we can never turn back right


Find a new one to fool

Leave and don't look back. I won't follow

We have nothing left it 's the end of our time


We can't cry the pain away

We can't find a need to stay

There's no more rabbits in my hat to make things right


Out of my life


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0