31 Januari

Heeeej


Jaha då har man varit sjuk igen, andra gången på de här året och det är bara januari jag brukar aldrig vara sjuk och nu har jag lyckats med de två gånger samma månad, men nu får det bli bättring ska göra allt för att hålla mig frisk.

Som sagt har jag varit sjuk jag var hemma från jobbet två dagar.. så jävla tunn man är asså. Men idag lördag så var man tillbaka och hade jouren de va riktigt skönt att komma tillbaka faktiskt. I morgon ska jag jobba också 8-16 sen blir det fotboll Chelsea - Liverpool. Efter det så har jag jägarkurs.


Jag längtar som fan till nästa helg då ska alla eller nästan alla gossarna på kryssning, jag har aldrig varit på kryssning förut så det ska bli riktigt intressant, jag hoppas att allt man har hört inte stämmer men det gör det ju förmodligen.

Men målet med resan är i alla fall hålla sig kvar på båten för det känns både jobbigt och onödigt att simma hem.


Nehe nu så är det dags att sova tror jag!


Mvh Markus Odin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0