28 Januari

Heeej


Jag började denna trevliga Onsdag med att åka till Böcka och käka en stadig frukost. Vi drog ner på stan och köpte lite kläder, Jag köpte ett par brallor och en tröja. Och Böcka köpte ett par skor som jag lätt skulle ha köpte om jag kände att jag ville ta fram min bögiga sida lite extra. Ne men dem va riktigt snygga.


Efter det så drog Böcka med mig till "hans" gym och lurade in mig i ett solarium eller som det heter i folkmun "bögrost" han hade fått för sig att vi skulle sola till oss en riktigt snygg fejk bränna och få lite hudcancer.

Jag kan säga såhär det där med bögrost inte va min grej, varmt och svettigt och tiden gick sjukt sakta.


Jaja sen körde jag, Böcka till jobbet och jag själv drog ut och sprang en runda. Om en timme ska jag åka och se Hästen - Örebro, jag ska åka med Boman men jag känner att det kommer bli lite bökigt eftersom min mobil ligger i bilen och bilen har Böcka på Maxi... men men det löser sig som allt annat.


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0