26 Januari

Heej


Helgen har varit sjukt bra. Jag va ute en sväng i Fredags men jag ville må bra på Lördagen så jag gick hem ganska så skapligt. Lördagsmorgonen, då började jag med en promenad till världens bästa maxibutik och ni som känner mig väl vet att det inte är någon speciellt lång promenad.


När jag hade varit där så åkte jag, Böcka, Boman, Kråkan och Hurra och köpte lite förfriskningar till kvällens tillställningar.

Efter det så åkte jag och Böcka ner på stan och styrde lite sen bar det hem till Böcka där Mega Böck och Monica hade lagt mat. Så vi käkade och Mega Böck försökte supa ner mig. Men jag klarade mig ganska bra.


Sen bar det hem till mig och sen vidare till bowlingshallen, det var sjukt roligt. Jag klev in i mitt esse skulle man kunna säga hoppade omkring och sjöng och levde som om det vore VM final. Haha. När vi hade bowlat i en timme så käkade, efter det så drog vi tillbaka till mig och fortsatte på den inslagna vägen.


De var lite orutin för vi kom inte ut på krogen förens klockan va 1 så jag fick så i kö ganska så länge. Men de var det värt för när jag väl kom in så var det riktigt skoj. Men tyvärr så hade min kära vapen dragare Lill Böck tröttnat på den långa kö och gått hem.

Men jag hade roligt med dom andra gossarna som var där. Det blev dock en ganska så dyr kväll så när jag kom hem hade jag lite röda siffror på kontot men som tur va det lön idag.  


Mitt golv i lägenheten var ganska så marinerat när jag vaknade på morgonen. Men det var bara att bita i det sura äpplet och börja städa.

Söndagen blev väldigt stillsam vi käkade en pizza och kollade på en riktigt usel film.


Idag har jag varit på hockey, Södertälje - Hv71 som slutade 3-2 efter förläning det var en ganska så tråkigt hockeymatch men det kanske berodde på att det var jag och typ fyra stycken till där.

I Morgon ringer klockan lite innan 6 de ska bli riktigt kul!


Mvh Markus  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0