23 Januari

God kväll!


Jaha så va det fredag igen.. tiden går LITE kan man säga snart är man hundra. Igår va det Taco och Handboll här hemma hos mig på besök var Böcka, Boman och Kråkan det var en härligt bögig tillställning. Som vanligt fixade Böcka köttfärsen, Boman grönsakerna, Kråkan dukade och jag delegerade och tittade på.


Idag så har jag jobbat slutade halv 5 ganska skönt att komma hem ta en öl och lira lite tvspel. Frågan är bara vad man ska hitta på ikväll, jag är ganska trött dock, va uppe klockan 5 och började styra men man kanske ska slagga en timme nu så kommer man säkert in i gemet vartefter sen.


I morgon är det i alla fall bowling på schemat det ska bli sjukt roligt har inte bowlat på jätte länge, det är synd att man gör det så sällan för det är ju riktigt roligt.

Jag hade ju sagt till mig själv att jag inte skulle ut på Lördag men sen blir det Fredag och man får den där känslan i magen och så blir man sugen på att svänga sina lurviga.


Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0