20 Januari

Heej


Fan va tiden går.. hinner knappt blogga...

Men helgen blev riktigt lyckad på alla sett o vis. Boman, Hurra, Böcka, Stor Böck, Rakad och Jag började lite stilla här hemma med lite fotboll och bärs. Runt klockan 19 så kom syrran och hämtade mig o Lill Böck vi skulle nämligen på "maxifest" hos Micaela man kan säga att det blev ett riktigt härligt fylleslag.. de va många som va riktigt tankade!

Runt klockan 0100 så drog delar av dem som var på festen till Palace där träffade vi dom andra gossarna. Som vanligt blev vi hungriga runt 0300 så då tog jag, Boman, Hurra och Kråkan en taxi till Max och åkte i driven. Köpte mat sen åkte vi hem till mig och käkade de va en resa som gick på ungefär 500 kr men de var de ju lätt värt då.


Jag vaknade upp med Hurra o Kråkan bredvid mig i sängen och jag kan säga såhär.. de finns ganska så många bättre sätt att vakna upp på.

Sen blev de bakis Pizza hemma hos Boman och lite film...


Igår så va Hurra, Böck, Boman och jag på hockey igen då var det LHC-FBK som slutade 3-3.

Och i morgon är det en riktigt intressant match Hästen - Tingsryd. Tingsryd är ju mitt gamla lag så jag vet inte riktigt va jag ska hålla på men jag tror att det blir TAIF bara för att retas lite.


I morgon är jag ledig så då ska jag bara ta det lugnt och käka stekar frukost hos Böcka.


Mvh Markus 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tävling i min blogg, missa inte den! :)

http://sandracrx.blogg.se

2009-01-21 @ 11:11:50
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Kråk

erkänn att du bara ville ha mig där

2009-01-23 @ 02:23:20
Postat av: Z

klart du ska hålla på dina rötter....

2009-01-23 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0