13 Januari

Hej Hej


Nu är jag hemma igen efter en RIKTIGT trevlig helg i Europas huvudstad London. Jag och Niklas åkte på Fredagseftermiddagen klockan 17 gick planet. Vi landade klockan 19 sen blev de tåg in till hotellet. De va två ganska hungriga lirare som slängde in väskorna på Wall.... Som hotellet hette. Så vi gav oss ut på en italiensk restaurang och käkade lite. Vi va ganska så trötta så de blev bara besök på en pub.


På morgonen när vi vaknade käkade vi en macka och tog en kaffe på Starbucks. Sen tog vi tunnelbanan ut till "mina trakter" dvs. Chelseas hemma arena Stamford Bridge. Där besökte en ganska så ivrig Macke Odin Chelseashopen, jag köpte:

En Matchtröja

T-shirt

Piké

Vantar

Mössa

Halsduk

Och en keps


Den totala summa landade på en bit över ettusen svenska kronor. Men de var de lätt värt när man köper Chelsea grejer.

Efter det så kollade vi på lite matbutiker och sen blev en burgare och en bärs. Vi drog upp till Arsenal lite innan matchstart där Niklas köpte lite grejer i Gayshopen.

Vi var ganska tidiga så vi gled omkring lite på detta ganska imponerade bygge som Emirates  Stadium är.


Arsenal - Bolton började 15,00 lokal tid

Det kan har varit det mest kylslagna fotbollsmatch jag har varit på de var någonstans mellan -10 och -100

Själva matchen slutade 1-0 till Arsenal och de var väl tur att dem vann för sen på pubarna va det riktigt bra stämning.


Middagsdags vi käkade på en restaurang som heter något i stil med Benihanna! Det var riktigt trevligt! Här är lite bilder.


Även Jag fick komma in bakom stekarbordet!

De var underbart att komma iväg lite precis va jag behövde.

Måndag och Tisdag har jag varit på ledarskapskurs och i morgon ska jag jobba igen. De va nog de mesta.


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Boman

1-0 to the arsenal 1-0 to the arsenal. Fan vad sköj Macke. När ska vi åka och kolla fussball?

2009-01-14 @ 07:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0