24 Mars

Heeej

Efter festen i Lördags så satt jag och Lill Böck och funderade på vad vi skulle göra.. Hassel kom hit och han var sugen på att kröka så han ville få in oss på det spåret också.. och vi är ju inte så svår övertalade när det gäller att kröka så att säga!

Men mycket hängde på hur det skulle gå mellan Chelsea - Arsenal och när Arseanl tog ledningen med 0-1 var jag jävligt orolig, men Chelsea tog sig i kragen och lyckades vända!
image99
Mycket tack vare denna killen!!!

Men eftersom Chelsea vann så blev jag fest sugen så vi klev på!
Hurra och Hassel skulle till Otten det va något Klubb Auqa eller va fan det va? Dem spelar bara dunka dunka så det va inget för Lill Böck och mig.. men framåt små timmarna så blev jag och Böcka hungriga så Empan körde mig till Max så vi kunde hämta hem mat.. Och när vi kommer tillbaka så sitter Lill Böck på golvet inne på toan.. och jag frågar var han gör där?! - Han svarar citat: Asså du ser ju hur dem beter sig ute i vardagsrummet! Grejen va bara det att han var helt själv i hela lägenheten! Hahaha!

Men när vi hade käkat upp maten så gick vi och la oss!

Men roligast måste vara Hurras sms till Fia!

Han ringer först och yrar..
Efter det får han ett SMS där det står:

Erik va fan håller du på med? Du är dum i huvudet! Är du hög?
Erik svarar: Nej jag är inte hög, säg inte att jag är det för du vet så lite! Jag äter eggnudlar i fågelbo!

Hahaha undra va hon trodde efter det?!
Vilken lirare!

Mvh Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0