20 Augusti

Heej


I måndags när jag kom hem så kände jag för att styra upp mitt liv, så jag städade, tvättade och lagade min absoluta favorit rätt!



Asså de finns inget som är så gott?


Efter som jag har jobbat hela helgen, så var jag bara tvungen att styra upp en lite skiva igår kväll, Jag slutade jobbet runt klockan 18.. åkte och hämtade Lill Böck, Stor Böck och Jeppsson!

Sen drog vi hem till mig och började köra öl spel för att komma igång! Efter en stund kom Sebbe! När man spelar öl spel så kan man bli riktigt laddad, och de tror jag att vi blev! Vet inte riktigt va klockan va men vi drog ner till Deli och sen vidare till Vasa! Alla hängde med utom Stor Böck han va tvungen att styra upp lite grejer.


En vis Markus Odin Johansson kom hem efter många om och men, omkring 04,00.. gick raka vägen in i sängen och somnade! Vaknade klockan 09,55 gick upp o städade lite. Har legat o sovit hela dagen är jätte trött.. och nu är ju de kväll så de är väl bara att sova! Känns som min kropp vill ha lite sömn, jag har ju gått upp klockan 05,30 typ nio dagar i rad!


Så idag har det varit en riktig Film och Oboj dag


Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig pojke som lagar mat. Men är det inte dags att lära sig en ny rätt. Välkommen hem så ska vi hjälpa dig. Kram Mamma

2008-08-21 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0