15 December

Hej!

Efter ett 11 timmars arbetspass i går, så gick man på kröken! Det är inte helt lätt att hålla igång hela kvällen när man gått upp vid halv 6. Men det gick ganska bra, Jag Lill böck drog hem till Sebbe och spelade tv spel och tog några öl och ett par jäger! Och runt 12 drog vi ner på palace, där Jensa spelade med sitt reggeband! Det var kul attt se dem, annars var det ganska lite folk ute igår tyvärr så ungefär vi 3 drog jag och lill böck hem till mig. Tog en kebabrulle och ett par glas vatten och somnade!

Han skulle upp och jobba vid 11 så han drog runt halv 11 i morse, nu är klockan snart 17.00 och jag ska ta mig en öl snart, men jag jobbar i morgon så det blir nog inte lika hårt som förra helgen får vi hoppas!

Ikväll så är det Jeppson som står för skivan! Det blir nog jävlgt trevligt och mycke skit

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Leffe

fan du krökar rätt bra :D
Du e ju inte den som bangar på krök
nu när du inte har Sofie, slipper du Toffla :D
haha ja måste fan komma ner snart o visa hur riktigt krök ska hanteras LOL :D
ha de gött.

2007-12-16 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0