11 Mars

Heej dar hemma!

Idag var det forsta dagen pa egen hand sen Marie, Mamma och Pappa akt hem, men jag ar ganska nojd med dagen anda! Vaknade runt 9 och gav mig ut for att ata frukost, det blev en smootihe!!! Sen gick jag lite nere i Darling Harbour. Jag har aven kollat pa varldens storsta bioduk pa IMAX! Sag en dokumantar om Titanic i 3D! Ganska coolt faktiskt (Tror Erik Hurtig hade gillat den efter som han kollade pa Titanic tva ganger efter varann hemma hos mig en sondag efter krogen)
Efter det sa var jag lite kriminell och plankade in pa Wild Life, dar sag jag bland annat Varldens giftigaste orm, Varldens giftigaste spindel.. Krokodiler, Koalor och lite andra djur. Kostar typ 35 dollar att ga in sa jag sparade lite over 220 kr! Kanske ska satsa pa detta yrket, nasta mal en bank eller en vardetransport!

Vilken minut som helst landar Marie i Sverige! Hoppas att hemresan gick battre an utresan...
I morgon ar det Blue Mountins som galler, bussen hamtar klockan halv 8 pa morgonen och man ar borta hela dan sa det blir ingen krog runda for Markus Odin Johansson inte!
Men ska jag vara helt arlig sa ar det kanska skont att slippa dricka vin och ol nu for det blev en hel del sanna drycker nar mor o far var har!!! Aven efterratterna har jag dragit in pa!!! Fa bli den smala lingen dom sista tre veckorna!

Nu ska jag snart ringa Maggan sen far det bli lite TV tittande!
Mvh Macke    

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Falk

Hej på dig Maaarkuuuussss!



Nu har jag lite kanoooongrejer till dig igen. Du har ju inte köpt så mycket av mig på sista tiden, så du ska få ett kanoooonpris av mig. Det gäller 100 g chokladkakor nu och de kostar bara 3,30 t o m billigare än Euroshopper. Jag skickar dig fyra helpallar direkt, det är bara fyra miljarder kakor på varje pall så de säljer du på en vecka.



Hoppas du får en bättre utflykt till Blue Mountains än mig, för när jag var där så var det kasst väder så jag fick inte njuta av den vackra utsikten.



Ha det så bra nu Markuuuuuusssss, så ses eller hörs vi snart!



Mvh Torbjörn Falk med familj.



Ps Fan vilken skitdomare det var i Chelsea-Man Utd-matchen. Vad kostade han? Ds.

2011-03-11 @ 22:48:43
Postat av: Macke

Hahahhahahahahahahahahahhahahaha Torbjorn, dina halsningar ar dom roligaste att lasa! Man vi bara satta sig pa forsta basta flyg hem!!! Blue Mountains var helt kanon!!! var aven en svang i OS byn! Coolt! Men nu langtar man hem faktiskt hem till slutspurten i PL! Haha! Vi hade vunnit iallafall men det var bara 500 miljoner, inga pengar for en ryss!

Halsa alla!

Jag har hort att du fa dra ett javlah lass dar hemma nu...... hahahahaha!

2011-03-12 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0