27 januari

Heeeej

Imorgon 0640 lamnar jag Melbourne bakom mig I ett par dagar och fortsatter men resa mot Adelaide och sen vidare upp mot Alice Springs det ska bli sjukt spannande att fa se nagot nytt och samtidigt ganska skont att lamna storstan lite, eftersom nu ar tennisen slut och da finns det inte sa mycket mer att gora har an att ga pa Zoo och Akvarium och sanna grejer men det har jag tankt att kanske gora med Mamma, Pappa och Maggan nar dom kommer for glida omkring pa sanna stallen helt sjalv kanns lite B… Ikvall ska jag kolla pa Tennis i baren tankte jag, det ar Federer  vs Djocovitc (eller hur det stavas) sa det kan nog bli en ganska bra match! Men jag maste val i sang skapligt eftersom jag ska upp tidigt…

Jag vet inte hur det blir med internet och grejer nu eftersom jag ska ut lite i vildmarken, men sa fort jag far chansen skriver jag igen!

Snoa inte bort dar hemma!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så bra i vildmarken. Akta dig för alla farliga djur! Bodil, Marcus, Ludvig och Lucas hälsar och kramas!

2011-01-27 @ 11:36:15
Postat av: Anneli

Ååå, massa akvarium hade Fredrik tyckt om :).. Ha det så bra nu och akta dig för alla otäcka djur där ute i vildmarken...



Puss o Kram

2011-01-27 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0