25 Januari

Heeeej

Soderling utslagen ur Australien Open men I morgon far jag kolla pa Nadal i stallet och det ar ju inte saaa illa pinkat anda! Igar var jag forst och kollade pa nar Soderling klappade igenom fullstandigt.. vet inte riktigt vad som hande det sag ju sa bra ut 6-1 i forsta?? Men sant som hander antar jag. Efter tennisen hangde jag med 3 svenskar till Ikea faktiskt. Det ligger typ 20 minuter utanfor stan, jag var redan dagen innan sugen pa att ata kottbullar sen traffade jag svenskarna pa tennisen och alla va ju lite nere efter som Soderling hade forlorat. Sa lite svenska kottbullar gjorde susen, direkt nar man kom in i ”restaurangen”  sa star det SMAKLIG MALTID pa svenska over en hel vagg! Ganska coolt faktiskt!

Idag har jag legat och solat hela dagen, var ute och sprang en runda pa morgonen vaknar fortfarande ganska tidigt om dagarna sa det ar lika bra att ge sig ut och aktivera sig!

Det ska faktiskt bli skont att lamna Melbourne snart och se lite annat ett tag for nu har jag ju varit har i tva veckor. Om man raknar pa mitt satt sa ar det bara typ 16 dagar kvar tills delar av familjen Odin Johansson Hansson kommer, ska bli sa harligt att traffa dom!

Jag var inne i ett varuhus pa 10 vaningar for nagra dagar sen med, vet inte om jag har berattat det men man kan saga att dom hade ALLT! Det kanske ar i alla fall en mojligtvist tva av dom som kommer som mer an garna tar sig en titt pa det stallet, det var helt galet! \

I morgon ar det tennis hela dagen fran typ 10 pa morgonen till 21 pa kvallen sen blir det val sangen, och sen ar det ju bara Torsdag kvar for bussen mot Adelaide gar typ klockan halv 7 pa morgonen! Det ska bli riktigt trevligt langtar tills jag far se Ayers Rock vi kommer aven om vadret tillater att sova under bar himmel dar, det vore ju as coolt, far bara hoppas pa att man inte blir upp aten pa natten av nagot kostigt djur bara!

Nu ska jag hanga lite i baren med dem andra ”Backpackersna”

Langar tills den 12 Februari!!!!!!!

Mvh Macke!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!



Nu är jag hos Ludvig och hans föräldrar. Underbara pojk!!! Du har väl adressen till varuhuset!!! Vi vill absolut dit. Och vi måste ha bärhjälp!!! Ha det nu så trevligt på din resa och passa på att vila upp dig, för snart kommer vi!!! Kram. Bodil, Marcus, Ludvig och Lucas hälsar. Nu ska vi äta semla!

2011-01-25 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0