24 Februari

 

Heeeej

 

Nu har vi kommit fram till Port Douglas, men de tar varldens bus vader.. regent bara oser ner! Men vi har haft kanon dagar I Adelaide!!! Vingardar, shopping, strander och en och annat glas vin och ol har akt ner pa resans gang! Nu bor vi pa ett jatte fint hotel men eftersom det regnar sa kan vi inte ga ut o njuta av det fina pool omradet just nu utan vi ska faktiskt gymma lite, och det kan man behova eftersom man ater efterratt nastan varje dag!

Nu har jag varit borta fran sverige mer an halva tiden och man borjar faktiskt langta hem lite till vardagen, polarena, tvspelet, fotbollen osv.

 

Har forsokt tanka ut en lista pa vad jag saknar mest men jag kan inte satta nagon siffra framfor… men alla som ar med pa listan ar lika mycket saknade!!!

 

Fifa 2010

Ovriga familjemedlemar

Svensk mat

Fotboll pa lordagarna

Polarna

 

Kanner man nu att man inte riktigt ar med pa listan sa far man garna hora av sig och ska jag overvaga om man fortjanar en plats pa “sakna mest listan”

 

Nu blir det gymmet!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Hunden Lukas

Lukas undrar om han räknas som en famijemedlem. Många blöta pussar Lukas. Matte, Husse och lill husse hälsar också.

2011-02-24 @ 14:44:30
Postat av: steffe

AAANNTIICIIMEXX STEFFAAN bör väl va me på listan lr?!

2011-02-24 @ 17:50:50
Postat av: Nicko

Mejjan !!!

2011-02-25 @ 11:18:55
Postat av: Rolf och Kerstin

Vi är vell nästan som familjen vi som träffas vid mjölk-kylen varje fredag. Ha de bra, vi håller ställningarna.

2011-02-25 @ 16:27:31
Postat av: Nicko

Chans på ligatiteln borde vara saknad ??

2011-02-25 @ 18:36:50
Postat av: Ögge

Hejsan Macke!

Ögge å Sanna måste du väl sakna lite i alla fall , men mest av allt måste du väl sakna Hästenmatcherna som väntar framöver.

Ha det bra å hälsa ifall de är kvar när du läser detta.

Kramar

2011-02-25 @ 22:41:13
URL: http://orjanlindberg.blogg.se/
Postat av: Macke

hahaha! Ja.. Nicko... vi far satsa pa CL igar!

Det ar klart att Lukas raknas som familjenmedlem!!!! I morgon ska vi till Barriarevet sa jag kan tyvarr inte saga att jag saknar mjolken speciellt mycket... Men lite hasten matcher de far det ju bli nar man kommer hem anda!!!

2011-02-27 @ 03:38:54
Postat av: Macke

AAANNTIICIIMEXX STEFFAAN.... dig saknar jag som bara FAN!

2011-02-27 @ 03:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0