20 Februari

Heeeeeeeeeeeej!

Nu har jag delar av min familj har i Adelide, men jag saknar fortfarande ovriga familjen saklart! Idag har vi glidit lite pa stan och handlat klader och igar va vi pa nagra vingardar! I morgon blir det stranden om vadret haller i sig! Perfekt vader! 20-25 just nu! Det ar verkligen helt underbart har... men nar man tanker pa att det bara ar haltid sa pirrar det lite i magen faktiskt! Nu ska vi ta en lite strand promenad, pappa star och hetsar bakom mig sa det ar val bast att lyda blint for han gillar ju nar folk gor som han sager!

Ha det bra dar hemma nu!
Saknar min systrar och deras pojkvanner! Och framfor allt Ludvigsson!

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Ludvigsson

Hej!

Jag saknar dej också hoppas att du har det riktig roligt. Men jag saknar mormor och morfar och Marie också ha det så bra och att ni köper fina saker till mej när ni shopar. Många pussar och kramr Ludvig med familj.

2011-02-21 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0