16 Mars

Heeej

 

Hemma igen efter lite kneg och träning med min kära syster. Ikväll är det Chelsea – Inter på tv!

Det finns inget i hela världen som skulle få mig att inte se den matchen.

Igår va det måndag den 15 Mars och det innebär att det är min kära Mors födelsedag!!! Grattis Grattis!

Igår var det lite födelsedagsmiddag ute i Svärtinge, spagetti och köttfärssås riktigt gott! Jag fick även träffa det senaste tillskottet i Familjen Johansson (Ludde) Han har börjat snacka lite nu, jätte söt och rar är han. Så i morgon på min lediga dag så ska vi äta lunch ihop.

Ska även försöka hinna med att träna och på kvällen är det åter igen innebandyträning!!! Sjukt taggad!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0