14 Mars

Hej

 

Helgen är över, hur har den varit? Kanon skulle jag vilja säga. Igår var det Lördag, jag började dagen med en stadig frukost sen var jag ute och sprang en runda och var även en sväng på gymmet. När jag hade tränat klart åkte jag och kollade på första perioden mellan Hästen – Tingsryd men Chelsea började spela vid 16 så jag var tvungen att åka hem till det.

 

Inget går upp emot PL Lördag!

 

När jag hade kollat färdigt på Fotbollen så kom Marie över, vi käkade sen var det dags för lite fest. Det var ju melodifestivalen på tv något som jag hatar högt och ärligt men vi kollade på det ändå men alla bidragen var dåliga och jag tycker hela upplägget är en stor parodi.

Vi var ett gäng här hemma i alla fall och det var jätte roligt men det blev ingen utgång vi försökte men det var sjukt lång kö. Så det fick bli sängen för min del i stället.

 

Idag (söndag) så har det varit jätte fint väder, så Jag, Marie, Sebbe, Sillen och Elvis var ute och gick en sväng på Glan, Det var kanon trevligt.


Nu sitter jag i soffan och har precis kollat på Bröllops fotografen jag tyckte den var ganska rolig.

 

I Morgon väntar Maxi!

Mvh Macke  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0