4 Februari

En Torsdagskväll hemma hos Markus Odin den 4 februari 2010 klockan är nu 21:10 och va gör han…..

Sitter och hänger på youtube!

Och sentrial mässigt ”gillar” grejer som folk skriver på facebook…

Är det såhär livet har blivit?

 

När man tänker efter så är det ju helt sjukt deprimerande. Men jag kan inte röra efter som jag har sådan sjuk tärningsverk.

Måndag – Badminton

Tisdag – Gym

Onsdag – Gym och Innebandy

Så idag tar jag mig lite vila men på Lördag ska jag till gymmet tänkte jag…  

Ne nu går jag och sover!

Hoppas träningsverken är gått över lite tills i morgon!

 

And baby you can have as much as you like..............

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0