14 Februari

Heeeej

 

Söndag…

Idag är jag bakis, kom hem vid halv 4 på morgonen efter en riktigt rolig kväll på Hugos. Det var fest hemma hos Hurra och Tessan jag, Hassel, Sebbe, Stor Böck kom dit runt 19. Sen drog vi till Hugo lite innan 12 då var vi mindre nyktra allihop.

För andra gången i rad så var det roligt på Hugo. Men det känns av idag kan jag säga. Jag och Licari avslutade det hela med varsin kebab på norrtullsgrillen.

 

Men idag har jag inte varit så aktiv, legat i soffan och kollat på OS och varit en sväng på maxi och sen har jag varit ute och ätit hos mina föräldrar, köttfärslimpa gud va det är gott!!!

 

I morgon är det jobb igen och på kvällen är det so vanligt badminton.

 

Tack o god natt!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0