7 April

Heeeeeeeeej

 

Nu är april här, känns som att våren närmar sig med stormsteg! Så himla skönt jag trodde inte det skulle bli någon vår och sommar i år med tanke på all snö som låg överallt. Men som sagt nu börjar det våras, fåglarna sjunger eller kvittrar eller va det heter…

 

Idag har jag en fixa dag är ju ledig efter allt knegande i påsk.

6-18 Onsdag

6-18 Torsdag

6-18 Fredag

10-22 Lördag

12-22 Söndag

 

Så det är riktigt skönt att vara ledig idag…

Men som sagt massa att göra:

1. Städa och tvätta(gick upp vid 05:20 och började städa idag… kunde inte sova)

2. Tvätta och tanka bilen

3. Slänga på sommar däcken

4. Kolla om någon kan laga min bil under tiden jag är borta

5. Kolla om någon kan fixa mina duscha dörrar under tiden jag är borta

6. Köpa en födelsedagspresent

7. Växla pengar

 

Som ni ser är det fullt upp så det är lika bra att sätta igång.

I morgon åker ju Sara, Böcka, Marie och Jag till London. Det ska bli sjukt roligt! Chelsea – Bolton på Tisdag det blir grejer. Första gången jag får ser Chelsea live!!!! Sen va det någon som fyllde år så det skulle tydligen firas lite.

Jag ska köpa ett par skor och en vårjacka i London i alla fall så då behöver jag ju inte ta med mig några skor eller någon jacka dit!!  

 

Nu kör vi!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0