23 September

Heej

 

Jaha.. Onsdag redan?

Tiden går lite… idag har jag jobbat mellan 6-14 sen blev det badminton och det tänker jag inte ens kommentera.. Efter det styrde jag upp makaroner och korv.. inte så gott men billigt såhär i slutet av pengarna. Var även på en blixtvisit på eleganten och sen såg jag första perioden i hästen, hann inte se mer tyvärr för sen var det dags för innebandy. Och där dominerade jag precis som vanligt.

 

I morgon blir det kneg igen skulle vilja träna efter jobbet men jag får se om jag orkar jobbar ju till 20.00…


Helgen är det personalfest, hela gallerian ska kröka till det och jag tror det kommer bli fantastiskt roligt.


Och har ni tur så får ni se mig på Palace runt 0100!!

 

Mvh Macke   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0