10 September

Heeej!

 

Hemma igen efter några dagar i Karlstad, det har varit riktigt trevligt faktiskt och extremt lärorikt skulle man kunna säga.

Men nu är det bara att börja plugga som ett  lite svin för helt plötsligt så har jag hur mycket som helst att göra. Men jag säger bara nu kör vi!

 

I morgon blir det knegande 10-22 på maxi sen jobbar jag hela helgen också, har faktiskt lovat min Far att jag ska komma ut och äta hos dom minst en dag!!

 

Ikväll hade jag tänkt att springa en runda men det orkar jag inte, så det blir nog bara att spela lite tvspel…..

When no one else can understand me

When everything I do is wrong

You give me love and consolation

You give me hope to carry on

and you're always there to lend a hand

in everything I do

That's the wonder, the wonder of you

Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Rakad

Hahaha jävla tjockis...! Löp lite med ig istället ;)

2009-09-11 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0