30 Oktober

Heeej

 

Så är oktober sjukt nära på att ta slut och vi stormar in i November, mörkare och kallare än någonsin förr. Just nu sitter jag på ica maxi stormarknad och borde plugga BLU, men en sak ska ni veta att man är ”ganska” så tom i skallen efter 12 timmar på de här stället.

Ikväll blir det bara lugna gatan, för jag har nämligen match i morgon. Riktigt trevligt att ”säsongen” drar igång i morgon. Tok taggad!

 

I morgon ska jag, Boman, Lill Böck ut till mina päron och se på fotboll och äta lite. Det ser jag verkligen fram emot, man kanske ska bli lite på arslet med det är ju ändå Lördag i morgon!   

 

Åter till böckerna!

Mvh Markus ”plugghästen” Johansson


Kommentarer
Postat av: Afasan

Afanken är BLU då?

2009-10-31 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0