6 Maj

Heeej


Onsdag redan, veckan har gått ganska så fort ändå. Igår va Kenta, Benta, Hurra, Böcka, Hassel, Rakad, Kråkan Stor Böck här och kollade på fotboll och käkade taco.. Det va ganska trångt med nio gossar runt bordet men de gick.


Har precis varit och lirat lite badminton med Totte, Hurra och Hassel, som vanligt dominerade jag även om mitt rack gick sönder men det var faktiskt inte mitt fel, strängarna släppte...

Så jag fick lånat ett skit rack men det gick som sagt bra ändå.


Nu ska jag duscha sen laga käk..

Och ikväll ska jag hem till Bentah och kolla på Chelsea - Barcelona!!!

Jag är skit nervös redan.... Hoppas hoppas hoppas hoppas vi vinner!!!!


How you are my hero
How you're never here though
Remember times when you put me on your shoulders
How I wish it was forever you would hold us
Right now I'm too young to know
How in the future it will affect me when you go
You could have had it all
You, me and mum y`know
Anything was possible


Mvh Macke   


Kommentarer
Postat av: Glögga

Det var ju nära att ni vann. Hihi haha hohohoh mohahahihi .... förlåt kunde inte låta bli

2009-05-07 @ 09:45:13
Postat av: Boman

Macke jag älskar dig!

2009-05-07 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0