25 Maj

God kväll!


I morse när jag åkte till jobbet (05:20) så hade jag ingen annan tanke i skallen än att åka raka vägen hem efter jobbet och tok sova igen.. men vädret ville inte riktigt ge sig, de har varit sjukt bra väder hela dagen..


Så jag och Böcka bestämde oss för att dra ut till mor o far och bada och sola lite! Men det va inte bara han och jag som va sugna på att njuta i det fina vädret!

Även: Yohanna, Erika, Hassel, Boman, Hassel, Sebbe, Håkan, Hurra, Rakad hängde med..

Så vi va ett "skapligt gäng" hoppas mor tycker det är okej att driva ungdomsgård då och då!


Mina kära föräldrar firade sin 35 åriga bröllopsdag i dag!


Nu ska jag se sporten sen sova!

Mvh Macke  

Kommentarer
Postat av: Kråk

Kolla va ful rakad e på bild nr 2 ! hahahahahhahahaha

2009-05-25 @ 23:43:52
Postat av: Ann-Sofie

Det är mycket bad och vila, verkar det som!!! Ja, se dagens ungdom ;)

2009-05-26 @ 09:18:35
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det vet du, jag tycker alltid att det är roligt och härligt att dina kompisar kommer hit då och då.

Kram till alla

2009-05-27 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0