10 Maj

Heej


Helgen är förbi och Måndagsmorgonen närmar sig med stormsteg, jag är på sätt och vis ganska nöjd med min helg. I Fredagskväll åkte jag ut till morsan och farsan och grillade, även Böcka och min kära syster var där.

Jag blev som vanligt i lurad alkoholhaltiga drycker, så de var bara att "gilla läget" så jag fick sova kvar där ute.

På Lördagen så åkte jag och farsgubben ut och sköt lite lerduvor och gick en jaktstig. De var meningen att jag skulle festa till det sen på Lördagen men nästan alla vänner svek, så jag åkte till min kära lumpapolare August Skånbeck, de var mycket trevligt men som så många gånger förr så klarade han inte riktigt trycket och somnade på förfesten, så jag slet med mig Nyman ut istället. Vi träffade delar av ligan ut senare på kvällen.


Vi var på Palace!    

Det är ganska kul där faktiskt, jag är ju inne i ett riktigt bra stim just nu, dricker precis lagom så jag fortfarande vet vad som händer. Men det finns ju dom som har betydligt sämre karaktär vill ju inte nämna några namn men.........Annel och Erik....


Böcka står och snackar med en tjej och då kommer Erik fram och säger såhär citat:

Erik - Jag har ju två pappor

Tjejen - Okej...

Böcka - Va?

Erik - Så dom är ju bögar, fast jag är inte de..

Tjejen - Okej...

Böcka - Hurra du är fan dum i huvudet...

  

Och jag är faktiskt vilig att hålla med om det för snacka om att vara bäng i skallen...


Chelsea vann idag mot Arsenal med 4-1 så nu har vi fått lite upprättelse!!


När man vet, så vet man!

  

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: SB

Haha ja säger barre....Hurra är lite fläng assss!

2009-05-11 @ 19:01:33
Postat av: Kråk

ovanligt att han eller hans farsa e bög när han e ute...

2009-05-11 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0