8 Juni

Jahaja...

Då var vi hemma igen efter våran vistelse i den kungliga huvudstaden Stockholm. Vi kom upp till Stockholm runt klockan 13.. och efter lite mer än en timmes letande efter hotellet så kom vi rätt.

Vi checkade in och tog några stänkare på rummet, sen var det dags att ge sig i väg på uppladdning inför matchen. Vi laddade upp i Svenskaspels tält. Där vi bland annat snackade lite med tennis legenden Jonas Björkman.

Uppladdningen va riktigt trevlig och det var bra stämning!!!


Runt klockan 19 så började vi in ta Råsunda, det var helt fantastiskt att så där och sjunga nationalsången och se spelarna på rad där nere.


Du gamla du fria....

Alla vet ju hur matchen slutade, så jag tänker inte skriva så mycket om de. Man kan säga att festen kom av sig ganska så rejält och jag vill inte hänga ut någon men Kim "träben" Källström står inte högt i kurs just för tillfället, och jag vill inte tänka tanken på att de är VM nästa år och med högsta sannolikhet så är inte Sverige med.. Neee FYFAN!


Efter matchen gick vi ut och käkade och tog en bärs, men som sagt det var ingen som var så överdrivet sugen på att festa, så det blev en lugn kväll.


Vi lämnade hotellet runt 11 och styrde mot Norrköping.

Vi hade jätte kul ända till matchen var slut, och en grej har vi i alla fall gemensamt igen av oss fyra är speciellt förtjusta i att förlora.. Men tack ändå gossar för en riktigt trevlig helg!


Idag har det varit en klassisk tråkmåndag, har varit trött hela dagen. En av dom få ljusglimtarna denna måndag var när jag handlade och ikväll när jag som vanligt dominerade på badmintonbanan..


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0