2 Juni

Heeeej


Tisdag!

Idag så jobbade jag mellan 9-18 det har varit en ganska så bra dag på jobbet, tiden gick riktigt fort!

Efter jobbet åkte Jag, Sebbe, Böcka och Anton och spelade badminton.. Jag och Böcka va på samma lag, vi började minst sagt inte så bra, låg under men 0-7 men vi tog oss samman och spelade upp oss till 7-7 men sen tappade vi lite igen 7-11

Men vi kom tillbaka in i matchen igen och helt plötsligt stod det 13-13 vi hade serven och jag dyngade in bollen stenhårt till 14-13 sen var det riktigt skönt att se Sebbe slå ut bollen till 15-13... En helt underbar seger, kommer garanterat stå i sportbladet i morgon!


Idag är det ju bara....


Årets match!

Sverige-Danmark!

På Råsunda!

På nationaldagen!

Och Jag, Boman, Böck och Sebbe kommer vara på plats!!!


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0